Regulamin Sklepu Internetowego deMehlem.sklep.pl
z dnia 20.05.2012 roku

Sklep internetowy deMehlem.sklep.pl, dostępny pod adresami www.deMehlem.sklep.pl, www.vipsklep24.pl, www.vip24.sklep.pl prowadzony jest przez firmę LA PERLA Anita Nojek wpisaną przez Prezydenta Miasta Katowice do rejestru przedsiebiorców miasta Katowice pod nr 70821. Siedziba firmy znajduje się w Katowicach kod 40-868, przy ul. Piastów 9/217. Numer NIP: 634-238-35-27, Regon: 277807268.


§1 Przyjmowanie zamówień

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie deMehlem.sklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Produkty zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Sklep internetowy deMehlem.sklep.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane są za pomoca sklepu deMehlem.sklep.pl, telefonicznie pod numerami telefonów 32 4416444 lub GSM 790 880 990 w godzinach pracy sklepu tj. 9-17 lub za pośrednictwem e-maila na adres: biuro@deMehlem.sklep.pl przez całą dobę.
  3. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu oraz prośbe o potwierdzenie zamówienia.
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie głównym sklepu lub w magazynach producentów. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia na każdym etapie jego realizacji.
  6. Do każdego zamówienia wystawiana jest dokument sprzedaży tj. Faktura VAT lub paragon. Dokumenty są wystawiane w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  7. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu sprzedaży. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt ze sklepem za pośrednictwem e-maila pod adresem biuro@deMehlem.sklep.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 32 750 50 55.
  8. Składając zamówienie w sklepie deMehlem.sklep.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu deMehlem.sklep.pl oraz na ich przetwarzanie i przekazywanie podmiotom odpowiedzialnym za realizacje zamówienia. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu internetowego deMehlem.sklep.pl w związku z zakupami jest firma LA PERLA Anita Nojek. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  9. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep deMehlem.sklep.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie deMehlem.sklep.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ). Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się tutaj.

§2 Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie deMehlem.sklep.pl są cenami brutto w PLN (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiamy Fakturę VAT lub Paragon.
  2. Sklep deMehlem.sklep.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  3. Koszty dostawy towarów o zostaną uwzględnione jako odrębna pozycja sprzedaży na dokumencie sprzedaży.
  4. W przypadku gdy Klientem jest płatnik podatku VAT (np. podmiot gospodarczy) złożenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

§3 Czas i sposób realizacji zamówienia

  1. Zamówienia realizowane są w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
  2. Czas realizacji zamówienia dla przesyłek na tereni Polski wynosi od 24 godzin do 14 dni roboczych i uzależniony jest od lokalizacji towaru w magazynach:
    • produkt w magazynie głównym sklepu deMehlem.sklep.pl - czas realizacji wynosi 24-48 godzin,
    • produkt w magazynie producenta: czas realizacji wynosi 2-7 dni roboczych,
    • produkt na specjalne zamówienie: czas zamówienia ustalany po złożeniu zamówienia telefonicznie z Klientem.
  3. Czas realizacji zamówienia dla przesyłek na terenie Unii Europejskiej wynosi od 3 do 14 dni roboczych
    • produkt w magazynie głównym sklepu deMehlem.sklep.pl - czas realizacji wynosi 2-7-dni
    • produkt w magazynie producenta: czas realizacji wynosi 7-14 dni roboczych
  4. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż:
    • termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
  5. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklep deMehlem.sklep.pl może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe.
  6. Sklep deMehlem.sklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta. 

§4 Formy płatności

  1. Klient może wybrać nastepujące sposoby płatności przy dostawie na terenie Polski.
    Płatności elektronicznePayU (dawne platnosci.pl) realizujące płatności z kart płatniczych, VISA, MasterCard oraz przelewy z większości banków min. mBanku; MultiBanku, Inteligo, BZ WBK, Pekao, ING. Pełna lista banków znajduje się tutaj.

    UWAGA: Przesyłki opłacone przelewem, przy pomocy płatności online lub kartą kredytową są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym sklepu internetowego deMehlem.sklep.pl
    • Przelew tradycyjny – przedpłata na konto:
      ING - 07 1050 1621 1000 0090 7090 8117 - kod SWIFT INGBPLPW
      mBank - 13 1140 2004 0000 3102 1004 5529

      LA PERLA Anita Nojek
      ul. Piastów 9/217
      40-868 Katowice
    • Gotówka przy odbiorze osobistym.
  2. W przypadku dostawy na terenie Unii Europejskiej (z wyłaczeniem Polski) Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
    • Płatności elektronicznePayU (dawne platnosci.pl) realizujące płatności z kart płatniczych, VISA, MasterCard oraz przelewy z większości banków min. mBanku; MultiBanku, Inteligo, BZ WBK, Pekao, ING. Pełna lista banków znajduje się tutaj.

    UWAGA: Przesyłki opłacone przelewem, przy pomocy płatności online lub kartą kredytową są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym sklepu internetowego deMehlem.sklep.pl
    • Przelew tradycyjny – przedpłata na konto:
      Nr rachunku bankowego: PL 07 1050 1621 1000 0090 7090 8117
      kod SWIFT - INGBPLPW

      LA PERLA Anita Nojek
      ul. Piastów 9/217
      40-868 Katowice
  3. W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, Sklep deMehlem.sklep.pl zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

§5 Dostawa i koszty dostawy

  1. Zrealizowane zamówienie dostarczane jest do Klienta wybraną formą dostawy (dotyczy przesyłek na terenie Polski)
    • firma kurierska UPS w ciągu 24 godzin (dotyczy dni roboczych)*
    • Poczta Polska w ciągu 2-7 dni (dotyczy dni roboczych)
      *Dostawa w sobotę kurierem UPS realizowana jest do niektórych miejscowości zgodnie z ofertą UPS.
  2. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów pod adresem:
    deMehlem.sklep.pl
    ul. Jana Śliwki 86 (na terenie firmy IZO-ERG)
    44-100 Gliwice
  3. W przypadku realizacji zamowienia na teren Unii Europejskiej (z wyjątkiem Polski) przesyłka dostarczana jest: firma kurierska UPS w ciągu 3-7 dni (dotyczy dni roboczych) Poczta Polska w ciągu 7-14 dni (dotyczy dni roboczych)
  4. Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta rodzajowi dostawy.
    • Koszty dostawy na terenie Polski
      • Kurier UPS
        Zakupy powyżej 200,00 zł - GRATIS
        Przedpłata na konto - 15,00 zł
        Za pobraniem - 19,00 zł
      • Poczta Polska
        Zakupy powyżej 200,00 zł - GRATIS
        Przedpłata na konto - 9,00 zł
    • Jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę 200,00 zł, jako kwotę wolną od kosztów przesyłki na terenie Polski Klient nie ponosi żadnych kosztów przesyłki.
    • Koszty dostawy na terenie Unii Europejskiej (z wyłączeniem Polski)
      • Kurier UPS - 80,00 zł
      • Poczta Polska 40,00 zł
  5. Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, które nastąpiły podczas transportu powinien sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera i odmówić przyjęcia towaru.

§6 Reklamacje

  1. Warunki reklamacji reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję producentów.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    • wad fabrycznych,
    • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
      W takim przypadku Klient powinien odesłać towar pod adres sklepu:

      deMehlem.sklep.pl (na terenie IZO-ERG)
      ul. Jana Śliwki 86
      44-100 Gliwice
  4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia znajdującym się tutaj. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 28 dni o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
  6. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru). Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do kowoty nieprzekaraczającej 15 zł.
  7. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia sklepu o wadzie w ciągu 14 dni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

§7 Odstapienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
  2. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, czyli stosowane jest tylko do sprzedaży osobom fizycznym zakupujących towar w celach nie związanych z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  3. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie gdy:
    • będzie odesłany w pełni kompletny z oryginalną metką i opakowaniem,
    • nie będzie nosił śladów użytkowania,
    • nie będzie zniszczony ani uszkodzony.
      Zwracany towar należy odesłać na adres:

      deMehlem.sklep.pl (na terenie IZO-ERG)
      ul. Jana Śliwki 86
      44-100 Gliwice

      Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci rachunku/kopii faktury otrzymanego z zamówieniem, wypełniony formularz zwrotu który możesz pobrać tutaj.

      Uwaga: plik .pdf (do wyświetlenia służy bezpłatny program Adobe Reader)
  4. W przypadku niedotrzymania obydwu powyższych warunków zwrot nie będzie rozpatrywany i towar zostanie odesłany do Klienta po 10 dniach od jego otrzymania na koszt Klienta.
    Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. W przypadku zwrotu towaru zwracamy Klientowi wartość pieniężną odesłanego towaru wynikająca z zamówienia.
  5. Po rozpatrzeniu zwrotu towaru (informacja o uwzględnieniu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) Klient otrzyma zwrot pieniądzy w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia zwrotu do Sklepu.Pieniądze zostana zwrócone w następujący sposób:
    • na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu,
    • dla zamówień zapłaconych kartą płatniczą, pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe wskazane przez Klienta.
  6. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie 10 dni, nie zawierająca rachunku/kopii faktury bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta na jego koszt.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu deMehlem.sklep.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.05.2012 r.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie deMehlem.sklep.pl Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.