Logo DE MEHLEM Torba męska XL z komorą na laptopa do 16", marki de Mehlem, Maksymilian - kolor czarny + brąz

  • Kod produktu: FM-1000_514+1020
  • Producent: DE MEHLEM
  • Kolekcja: Wiosna 2013
  • Status: dostępny na zamówienie
  • Wysyłka: 11 - 20 dni
  • Kolor: czarny
  • Telefon
    Produkt możesz także zamówić pod numerem telefonu
    32 750 50 55.
  • Dostawa
    Koszt dostawy: GRATIS!
  • Tańszy produkt
    Znalazłeś/aś produkt taniej?
    Poinformuj nas o tym, a dostaniesz specjalną cenę na ten produkt.
  • o o o o o
    Oceń produkt (0 ocen)
    50
Cena:1 799,00 zł

 Torba męska rozmiar XL z komorą na laptopa do 16", Maksymilan marki de Mehlem, kolor czarny + brązowy

 

Model Maksymilian powstał z myślą o aktywnym zawodowo mężczyźnie. Torba przeznaczona jest również do codziennego użytkowania. Posiada wiele funkcjonalnych przegród i schowków, w tym komorę na komputer osobisty( 16 cali). Egzemplarz powstaje na indywidualne zamówienie Klienta, po dostarczeniu przez de Mehlem próbek/kolorystyki skór i podjęciu decyzji o kolorze. Osoba zamawiająca ma niepowtarzalną możliwość stworzenia torby/kolekcji indywidualnej. Dodatkowo istnieje możliwość spersonalizowania egzemplarza poprzez grawerowanie.

Warianty noszenia: W DŁONI,  NA RAMIĘ 

INFORMACJA DODATKOWA:

  • KOLOR: czarny (514)+ brąz
  • PODSZEWKA: bawełniana
  • KRAJ POCHODZENIA SKÓRY: Włochy
  • RODZAJ SKÓRY: bydlęca/ California - groszek
  • WYMIARY (CM): 47 dł. x 31 wys. x 15 szer. dna (w cm)
 
 
W roku 1940 datuje się oficjalne założenie marki de Mehlem. W tym czasie powstaje pierwszy firmowy sklep w Krakowie przy ulicy Grodzkiej. W latach 50-tych park maszynowy zostaje przekazany szkole dla dzieci głuchoniemych. Natomiast produkcja jest realizowana potajemnie ze względu na ówczesny czasy. Później manufaktura zostaje przekształcona w zakład rzemieślniczy.

W kolejnych latach 60-tych zostaje przywrócony pierwotny stan pracowni wraz ze sklepem na ulicy Grodzkiej.

W latach 80-tych pracownia wystawia swoje produkty na targach w Szwajcarii oraz Belgi. Natomiast po upadku „żelaznej kurtyny” przekształca się w mały zakład kaletniczy, który próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Pod koniec lat 90-tych firmę wspierają synowie, którzy pod czujnym okiem ojca nabierają doświadczenia w prowadzeniu biznesu.