Torebka wykonana jest z najlepszej jakościowo włoskiej skóry, zakładki wykonane techniką ręczną. Można ją nosić w dłoni lub na pasku, który jest dopinany.
Jej uniwersalne piękno sprawdzi się w każdym miejscu i w każdej sytuacji. Koperta stanowi stylowy dodatek do całości. Możesz być pewna, że wysoka jakość jej wykonania nie umknie wśród tłumu zwykłych kopertówek na sali balowej.
Warianty noszenia: w dłoni, na przedramię.
Atuty:
- funkcjonalność,
- model wzbogacony nowoczesnymi wykończeniami,
- stylowa klasyka.
Wnętrze torby:
- w zależności od zamówienia: podszewka bawełniana, tkanina syntetyczna, jedwabna, skórzana,
- egzemplarz wykńczony skórzaną podszewka w kolorze czarnym,
- jedna boczna kieszonka zapinana na zamek,
- pośrodku przegroda zapinana również na zamek.
Informacja dodatkowa:
Pragniemy podkreślić, że każda torba marki de Mehlem jest wykonana ręcznie, a tym samym jest to produkt unikatowy.
Kolor: czerwień-rosso/"Valentino"
Podszewka: skórzana/czarna
Kraj pochodzenia skóry: Włochy
Rodzaj skóry: bydlęca/licowa czerwień "Valentino Rosso"
Wymiary: 29 cm x 17 cm x 4,5cm
Pracownia kaletnicza de Mehlem to firma z dużymi tradycjami rodzinnymi przekazywana z pokolenia na pokolenie. W 1912 roku jeden z przodków rodziny uruchamia w Tucholi swój pierwszy sklep z galanterią skórzaną. Od tamtego czasu firma de Mehlem tradycyjnie zajmuje się produkcją wyrobów skórzanych.
W roku 1940 datuje się oficjalne założenie marki de Mehlem. W tym czasie powstaje pierwszy firmowy sklep w Krakowie przy ulicy Grodzkiej. W latach 50-tych park maszynowy zostaje przekazany szkole dla dzieci głuchoniemych. Natomiast produkcja jest realizowana potajemnie ze względu na ówczesny czasy. Później manufaktura zostaje przekształcona w zakład rzemieślniczy.
W kolejnych latach 60-tych zostaje przywrócony pierwotny stan pracowni wraz ze sklepem na ulicy Grodzkiej.
W latach 80-tych pracownia wystawia swoje produkty na targach w Szwajcarii oraz Belgi. Natomiast po upadku „żelaznej kurtyny” przekształca się w mały zakład kaletniczy, który próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości.
Pod koniec lat 90-tych firmę wspierają synowie, którzy pod czujnym okiem ojca nabierają doświadczenia w prowadzeniu biznesu.