Gwarancja
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na ternie Polski. Czas gwarancji produktów widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Większość produktów objęta jest 2 letnią gwarancją. W niektórych przypadkach gwarancja udzielana przez producenta jest zdecydowanie dłuższa i wynosić może nawet 10 lat.
 
Reklamacje
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu towaru w naszym sklepie. Sklep deMehlem.sklep.pl jako sprzedawca pośredniczy pomiędzy użytkownikiem, a producent w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytuły gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj.

Wydrukowany i wypełniony poprawnie formularz wraz z reklamowanym towarem powinien zostać wysłany na adres:
deMehlem.sklep.pl (na terenie IZO-ERG)
ul. Jana Śliwki 86
44-100 Gliwice

Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę otrzymania przesyłki przez nasz sklep. Termin rozpatrzenia przez deMehlem.sklep.pl wynosi 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru.

Wszystkie produkty wysyłane są do producenta lub dystrybutora. Jeżeli producent lub dystrybutor stwierdzi, iż naprawa towaru wymaga dodatkowych ekspertyz bądź wymiany ciężko dostępnych części to okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy wyłącznie do gwaranta. W przypadku braku dostępności reklamowanego produktu może on zostać wymieniony na model o takich samych lub lepszych parametrach takiego samego lub innego producenta.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji automatycznie wygasają w przypadku gdy:

  • produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne,
  • produkt był używany niezgodnie z jego przeznaczeniem.


Klient dostarcza reklamowany towar na koszt własny. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji deMehlem.sklep.pl zwróci koszty dostarczenia towaru do kwoty nie przekraczającej 15 zł.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu/dostarczenia będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela/przedstawiciela firmy UPS.

Pliki do pobrania